/ Fabbe /

👏 GODKVÄLL 👏

Idag har vi haft sundedag och det gick vĂ€ll bra..😏

Sen efter skolan red jag och jossan ut barbacka och jag red pĂ„ Fabbe och han var duktig 😊😘
Men jag mĂ„ste nĂ€stan rida barbacka oftare pĂ„ han 👍

Men sen nĂ€r jag kom hem sĂ„ fixade jag i vĂ„rat stall röjde och sopade sĂ„ det var skönt att det blev undanröjt mera men imorgon tĂ€nkte jag frĂ„ga Natha och hon ville hjĂ€lpa mig att fixa mera👏

#1 / / joanna-livet med Asperger symdrom:

Hej tÀnkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg dÀr du har chansen att bli lÀnkad inför mina 200-600 unika lÀsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/06/veckans-blogg_9.html

SÄ passa pÄ att gÄ in och ta dig en titt:)
Om du inte gillar sÄdana hÀr kommentarer eller redan fÄtt en liknande sÄ ber jag om ursÀkt och hoppas du fÄr en underbar dag:)
kram